GUASHA

RUIMT AFVALSTOFFEN OP EN MAAKT HET LICHAAM WEER FIT EN VITAAL

Guasha brengt het zelfhelend vermogen van het lichaam weer op gang. Het is een effectieve en diepwerkende eeuwenoude schraapmassage-techniek met het doel om opgeslagen afvalstoffen te verwijderen van plaatsen waar ze niet horen én om de doorstroming van bloed en energie te verbeteren.

Guasha biedt snel resultaat bij veel uiteenlopende klachten, waardoor je volledige energieniveau toeneemt. Guasha is geschikt bij hardnekkige en langdurige klachten, maar ook bij acute klachten. De goede resultaten worden bereikt doordat gewerkt wordt op de combinatie van de huid, het bindweefsel, het lymfesysteem, de meridianen, spieren, bloedvaten en zenuwen.

Voorbeelden van te behandelen klachten zijn:

• Nekklachten
  • Schouderklachten
  • Tennisarm
  • Gewrichtspijn
  • Rugpijn
  • Kuitkrampen
  • Reumatische pijn
  • RSI- klachten
  • Spijsverteringsklachten
  • Slapeloosheid
  • Allergie

Guasha is een relatief simpele behandeling met goede resultaten.

Guasha bevordert namelijk de bloedsomloop, ontgift en ontzuurt, stimuleert het immuunsysteem, neemt blokkades en pijn weg, stimuleert de werking van de organen, regenereert en revitaliseert, vermindert stress, moeheid en burn-out, brengt emoties opnieuw in evenwicht, ontspant en bevordert helderheid van geest.

We brengen een speciale kruidenolie op je huid aan om deze te beschermen. Hierdoor beschadigd deze niet als er met een jade-steen krachtig over je huid wordt gestreken.

Door de druk bij het strijken met de steen komt er een soort zuiging in het bindweefsel onder je huid. De afvalstoffen worden zo omhoog gebracht. Op plaatsen waar veel afvalstoffen of blokkades zitten verschijnen verkleuringen en bloeduitstortingen. Hoe donkerder de kleur, hoe dieper en chronischer de blokkade is. We werken op bindweefsel, spieren, meridianen en reflexpunten.

Guasha kan ter ontspanning, preventief ter verbetering en bij klachten van het lichaam worden ingezet.

De afgelopen tijd heb ik al veel mensen mogen helpen met klachten bij fibromyalgie, burn-out, nek/schouder/rugklachten, frozen shoulder, slijmbeursontsteking, een overbelaste armen door het thuiswerken en het thuis studeren.

Guasha is maatwerk en wordt dus aangepast aan je klacht. Hierdoor kan iedereen behandeld worden. Wil je hier nog meer over weten of iets met mij bespreken dan kan dat natuurlijk. Sowieso doe ik altijd een intake voordat we starten zodat we precies weten wat jouw wensen zijn of waar jouw aandachtspunten zitten.

Wil je weten of ik jou kan helpen met jouw klachten, neem dan vrijblijvend contact met mij op.

HEB JE VRAGEN OF WIL JE

EEN AFSPRAAK MAKEN?